Op vrijdagmiddag denk ik soms wel eens 'wat lekker dat het weekend is', maar ik ga echt nooit met tegenzin naar mijn werk.
Als je vaker een route rijdt, kom je vaker bij dezelfde klanten en hiermee bouw je dan een band mee op.
Nathalie werkt bij onze klantenservice in de functie van Key Account Desk Advisor. Zij beheert haar eigen klantenpakket en biedt optimale service aan haar key accounts. Wat dit inhoudt en wat deze functie zo ontzettend uitdagend en belangrijk maakt? Dat zie je hier!
Na mijn functie van Supervisor Operations kreeg ik de kans om een stap richting HR te zetten. Als Recruiter hoop ik natuurlijk nieuwe collega's aan het team toe te mogen voegen.
Laura werkt sinds maart 2020 bij onze HR afdeling en vertelt jou heel graag waarom ze zo graag bij DHL Express werkt.
Kees Zwart is fietskoerier in onze hoofdstad. In deze blog lees je wat hij van zijn niet alledaagse job vindt.
Binnen DHL Express wordt wereldwijd overal en op dezelfde manier getraind. Dat is gaaf, want hierdoor vervagen grenzen. Wij geloven in de ontwikkeling van mensen en dat leren kan bijdragen aan een duurzaam fijn gevoel bij het bedrijf waar je voor werkt en de rol die je vervult.
DHL is actief in elk land ter wereld en mag daarom met recht het meest internationale bedrijf ter wereld worden genoemd. Hoe het netwerk van DHL Express eruit ziet? Dat vertelt Michel jou graag!
Het werk van een Supervisor bij DHL Express brengt genoeg uitdagingen met zich mee, maar welke eigenschappen zijn eigenlijk belangrijk om een goede supervisor te kunnen zijn? Roel vertelt jou er graag over!