HELP JIJ MEE OM HET MERK DHL ON- EN OFFLINE DOOR TE ONTWIKKELEN?

HELP JIJ MEE OM HET MERK DHL ON- EN OFFLINE DOOR TE ONTWIKKELEN?

Pakketbezorging voor webwinkels zoals Zalando tot aan de retailer om de hoek. Van fullservice warehousing voor merken zoals Apple tot het verzorgen van transport via water of lucht. DHL groeit en innoveert als marktleider stevig door binnen de logistiek. Binnen marketing is het jouw taak om hieraan mee te bouwen.

VAKKUNDIG

DHL is een wereldwijde marktleider waar veel mogelijk is. Door intern met een andere afdelingen en extern met onze vaste leveranciers samen te werken worden grootse resultaten bereikt.

ONDERNEMEND

Je hebt ongelofelijk veel vrijheid bij DHL. Er zijn weinig vaste formats waar jij je aan moet houden dus vragen wij ook veel van je ondernemerschap.

VEELZIJDIG

Eigenaarschap wordt gestimuleerd waardoor jij verantwoordelijk bent voor het samenstellen van de projectteams en het resultaat. Dat maakt het zo veelzijdig. Geen dag is hetzelfde.

LOGISTIEKE MARKTLEIDER

Onze marketeers gaan steeds opnieuw op zoek naar nieuwe en creatieve manieren om DHL nog beter te positioneren. Zowel richting consumenten als de zakelijke markt. De logistieke markt groeit snel dus geen dag is hetzelfde! Ook tijdens de COVID19-pandemie staat de logistiek niet stil en worden er veel meer pakjes verstuurd.

ZEER KORTE LIJNEN

De hiërarchie binnen DHL is erg plat binnen DHL wat het zo gemakkelijk maakt om samen te werken met andere teams. Zo kun je betrokken zijn bij een IT-project voor het ontwikkelen van een nieuwe app. Of samen met een collega van de marketingafdeling van een andere business unit een gezamenlijke campagne opstarten.

EEN STEEDS GROTER NETWERK. WAAR JIJ HET VERSCHIL MAAKT.

Iedereen heeft zijn toegevoegde waarde binnen DHL. Als marketeer zorg je voor een almaar groeiend netwerk door klanten te behouden, klanten te werven en nieuwe markten aan te boren.

LEUKE COLLEGA'S. ZODAT JIJ ELKE DAG MET PLEZIER AAN DE SLAG GAAT.

DHL is één van de meest veelzijdige werkgevers. Juist door die diversiteit is er een cultuur van saamhorigheid. Iedereen gaat voor hetzelfde resultaat en er is weinig ruimte voor politiek.

WERELDWIJDE KENNIS. STAAT TOT JOUW BESCHIKKING.

DHL heeft zo veel kennis en daar kun jij gebruik van maken! Sparren met jouw collega’s in Bonn of het marketing team van een andere DHL business unit hoe zij iets succesvol hebben aangepakt? Geen enkel probleem!

MIS NOOIT EEN INTERESSANTE JOB