Jeroen

Naar testimonial overzicht

Support Executive bij DHL Express in Maastricht

Over mij

Ik ben Jeroen Feron, 30 jaar en al 8 jaar werkzaam bij DHL Express op het Service center in Maastricht. 8 Jaar geleden wist ik niet goed wat ik wilde gaan doen. Het leek mij leuk om te werken als koerier en via een vacature ben ik terecht gekomen bij DHL Express. Dit is achteraf de beste keuze geweest voor mijn ontwikkeling en toekomst.

 

Waarom ik nog steeds met plezier naar mijn werk kom

De werksfeer, het familie gevoel en de passie van alle werknemers spreken mij enorm aan. Die gedrevenheid om het beste uit elke dag te halen. Deze energie heeft mij geholpen en in de loop der jaren heb ik heel wat mogelijkheden gekregen om verder te groeien binnen DHL.  Momenteel ben ik werkzaam als Support Executive en ben ik in opleiding als supervisor bij DHL Express. Als Support Executive ben ik het aanspreekpunt voor koeriers en zorg ik ervoor dat alle routes efficiënt worden gepland, zodat alle zendingen op dezelfde dag nog worden aangeboden.

 

Uitdaging? Beloofd!

Veel collega’s bij DHL Express zijn begonnen als koerier en zijn doorgegroeid naar andere functies binnen het bedrijf, dit maakt DHL Express ook zo sterk. Naast deze doorgroeimogelijkheden geeft DHL Express de juiste aandacht aan de werknemers, waardoor ik elke dag weer uitgedaagd word om het beste uit me zelf te halen. Elke dag is anders en dit maakt het zo leuk. Je weet nooit wat je precies kan verwachten. Onze business is uitdagend en veelzijdig. DHL voelt als een grote familie, als je contact maakt met verschillende afdelingen loopt iedereen wel tegen dezelfde uitdagingen aan, maar zorgt iedereen met de juiste mindset en passie voor het beste resultaat. De klant is echt koning bij DHL Express.

 

Aandacht? Beloofd!

Ook de visie van ons bedrijf spreekt mij aan.
Motivated People > Great Service Quality > Loyal Customers > Profitable Network.

DHL Express zorgt er echt voor dat je gemotiveerd bent om de juiste service te bieden naar onze klanten. Dit doen we door aandacht te geven aan het personeel, te luisteren naar de dagelijkse problemen en hier oplossingen voor te bedenken. Er is veel waardering voor de werknemers, zo worden er genoeg evenementen georganiseerd zoals de Appreciation week, Eurocup (een voetbaltoernooi), Family BBQ, Best Courier Challenge, Sinterklaas, kerstborrel en ga zo maar door.

 

Mijn mooiste ervaring bij DHL Express?

In 2017 was toch wel een van mijn mooiste momenten bij DHL. Het winnen van de allereerste Courier Challenge van Nederland. Hier doet elk Service center in Nederland aan mee en wordt elke koerier getest op zijn rijvaardigheid en kennis. Een geweldige ervaring, die ik nooit meer zal vergeten.

 

Na 8 jaar ben ik nog steeds erg trots om te werken voor DHL Express. Het mooiste vind ik dat wij -met zijn allen-, DHL Express zo uniek maken.