Tanja

Naar testimonial overzicht

Customer Service Agent

Mijn naam is Tanja en ik werk sinds 1995 bij DHL. Ik ben destijds begonnen bij Customer Service, maar heb daarna ook andere functies gehad, zoals bij Sales en Facility. Uiteindelijk ben ik op de backline van Customer Service terecht gekomen. Op de backline lossen we grote en kleine problemen met zendingen op. Een soort troubleshooters als het ware! Hier werk ik nu nog steeds met grote tevredenheid.

 

Ik ben er trots op om bij DHL Expres te werken. Geen dag is hetzelfde, want er gebeurt altijd wel iets. DHL Express is constant in beweging. Dat maakt het voor mij juist zo leuk, samen met mijn collega’s ga ik geen uitdaging uit de weg. Ik werk samen met zeer servicegerichte collega’s. Dit past bij DHL Express. Zowel de organisatie als ikzelf hebben goede service hoog in het vaandel staan.

 

DHL Express Nederland is een groot bedrijf, maar hoe groot het ook is, het is en blijft een sociaal bedrijf. Wanneer ik in mijn privéleven zeer nare dingen meemaakte, heb ik altijd de steun van DHL Express gehad. Zoveel begrip en steun kom je niet overal tegen.

 

Welke functie je ook bekleedt bij DHL Express: we zijn allemaal gelijk en hebben veel respect voor elkaar. Hierom werk ik ook nog steeds bij dit bedrijf en ga ik elke keer weer met plezier naar mijn werk.